Lite drygt 2 veckor kvar

Den senaste veckans aktiviteter har endast varit att äta, sova, läsa och ligga på stranden. Kan det bli bättre?

Är ledig veckan ut så nu är det en massa fix inför Singapore-resan. Visum till Kina (en liten avstickare på vägen hem i Januari), studentvisum i Singapore, linskontroll med tillhörande inköp, fundering över packning, försäkringsletande och mycket, mycket mer. Även om jag tyckte att jag hade koll på allt och trots att det fortfarande är ett tag kvar tills jag åker så är det plötsligt massor med saker att ordna. Kanske har jag precis insett att jag ska åka...

Min bror har fått tillökning, två underbart söta kattungar. Jack och Torsten heter dom. Torsten har varit ensambarn och aldrig stött på en annan katt i samma storlek så han har inte riktigt insett hur kul det är med en kompis än. Så fort bäbisarna kommer i närheten av varandra drar Torsten till med ett slag med tassen i huvudet på Jack och ett mini-fräsande. Hysteriskt kul att titta på! Jag har nu i snart en veckas tid försökt att hitta datorsladden för min mobil för att kunna lägga upp en bild på Torsten och Jack, men utan resultat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0