Tentaångest

Så har man kommit så långt i kursen att det helt plötsligt snart är dags för tenta. Jag som nästan hela kursen har väntat på att det roliga och intressanta ska börja. Men det kom aldrig, jo en ynkaste liten vecka av 10. 1 av 10!!!Resten av de 9 veckorna skulle jag bedöma som några av de mest onödiga och tråkiga veckorna i mitt liv. Men om en vecka är denna tristess förhoppningsvis slut om jag klarar tentan.

Varför är tiden så knapp? Eller är det så att man har för mycket att göra på den tid som finns? I vilket fall som helst så måste jag boka ett datum med mina bästa vänner för att kunna ses. Dessutom är det inbokade datumet en hel månad längre fram. Så framåt första advent ska vi kunna ses. Jag kan också upplysa dig om att det är jag och tre tjejer till. Vart är vi på väg?

Ibland visar sig människor vara såna som de inte har gett ut sig för att vara. Sånt är tråkigt.

Nu ska jag försöka hitta på nåt att fördriva min trista tillvaro med. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0