Morgonstund har guld i mund

Jag är en morgonmänniska så är det bara. Jag är inte den människan som går runt och är munter och onödigt pigg som bara hoppar upp ur sängen. Nä, jag är den typ av människa som njuter av en god, lång frukost i sängen. Jag vill gärna sitta kvar i sängen länge tills jag är helt stel i ryggen. Frukosten ska gärna vara stor och med många olika alternativ, då skulle jag kunna äta frukost i timmar! Det ska vara olika sorters bröd, olika ostar, skinka, salami, kokta ägg, juice, te och kaffe. Ja en drömfrukost helt enkelt! Jag har en sådan morgon nu (förutom den stora frukosten). Är så skönt att sitta i sängen, nu med datorn i knät, kolla på tv och dricka mitt te.

Tyvärr åt jag en massa alldeles för god guacamole igår vilket gör att jag är en levande vitlöksklyfta idag. Jag känner det till och med själv! Då är det illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0