Blogger

Så har även jag joinat gruppen som skriver dagbok på nätet. De som skriver om sitt liv och låter hela världen läsa om det. Ja, det är sant, även jag har blivit en blogger...

Gårkvällen innehöll underbar middag på grekisk restaurang där servitören stank svett. Sen bar det av till Norra Brunn för lite stand-up comedy där jag oväntat träffade personer jag inte sett på flera år. Efter att tårarna torkats och glaset blivit tomt bar det av till Grodan där det dansades till härlig house resten av natten. En bättre kväll och natt kan man faktiskt inte uppleva. Mitt sällskap kan inte ha blivit bättre eftersom jag fick vara med min älskade Shi-Long...

Jag har börjat läsa bakteriologi nu. En kort kurs där vi lärt oss att könssjukdomar orsakas av ynkliga bakterier. Ja, ni läste rätt, YNKLIGA bakterier.

Det går en kille som rymt från fängelset på mitt gym. Han är läskig. Jag vet ju i och för sig inte om han har rymt därifrån men han skulle verkligen passa med en fotboja runt vristen. Jag kommer från och med nu kalla honom för fången. Stackarn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0